Kurtlar Vadisi Pusu 176. Bölüm Full

14 yorum

  1. gerçek maskeli polat. pusat yem olarak dosyası polatınkiyle değiştirildi. ak saçlı polatı gizli tutup çalışmaya devam edecek. çünkü pusatın operasyon yeteneği  zayıftı.

    YanıtlaSil
  2. İNDİRME AKTİF DEĞİL...
     

    YanıtlaSil
  3. Serazad Masiva1 Nisan 2014 04:26

    176. bölümü indiremiyorum... izleme aktif ancak indirme için link yok... yayınlanmamıştır deniyor... ilgilenen olur mu acaba...
     

    YanıtlaSil
  4. Faiz Lobicisi Bekir1 Nisan 2014 04:26

    Iyice civiklasmis bu dizi.Acikca belli ki hukumetin emrine girmis,senaryolarda ona göre yapiliyor.Tam bir komediu dizisi olmus.

    YanıtlaSil
  5. herkes polat beklerken pusat çıktı.dizi heyecanı artıyor.

    YanıtlaSil
  6. yazilitas ozkan1 Nisan 2014 04:26

    iyice civittilar filmi yav ne yaptiklarini ne yapacaklarini iyice sasirdi yapimci ve yonetmen

    YanıtlaSil
  7. boyle turk filmi kotudur

    YanıtlaSil
  8. bekiryilmaz11 Nisan 2014 04:26

    Maskeli fedayi diye bilinen kisi cakir degil savci leyla'nin yaninda calisan ve tahini cikip giden Haba polis memuru dur.cakiri aksacli ortaliyig yatistirmak icin kulaniyor!

    YanıtlaSil
  9. Serazad Masiva1 Nisan 2014 04:26

    İNDİRME AKTİF DEĞİL...
     

    YanıtlaSil
  10. polat olse bu dizi biti artik ben ve arkadaslar izlemeyces 

    YanıtlaSil
  11. polat öldüyse, bakmam ben, cakirmis falan yetmez bana

    YanıtlaSil
  12. shamurat meretov1 Nisan 2014 04:26

    polat olse ben kurtlar vadisi pusu filimini hec izlemem

    YanıtlaSil
  13. 176. bölümü indrimek istiyorum. ancak; indirme linki falan yok.. dalga mı geçiyorsunuz...
     

    YanıtlaSil
  14. çakırdan maskeli mı olurmuş bu kadar düştük mü yani 

    YanıtlaSil

Yeni Kayıt | Ayarlar | Yerleşim | HTML'yi Düzenle | Kayıtları Düzenle

TÜM BÖLÜMLER