Kurtlar Vadisi Pusu 152. Bölüm Full

8 yorum

  1. 153. bolum u kacirdim nasil seyredebilim.

    YanıtlaSil
  2. sok sevdiyim filim super

    YanıtlaSil
  3. Kurtlar vadisi dizisinin tüm yöneticilerini ve ekipmanlarını bu özverili çalışmalarından dolayı cani gönülden kutluyorum .Seyrederken kendimi bulduğum gurur duyduğum gururlandığım bir dizi bu diziyi izlerken milliyetçilik duygularım vatan sevdam millet sevdam bayrak sevdam daha bir kabarıyor heyacanlanıyorum .Benimde sizlere bir katkım olabilirse her zaman yanınızda olmak istediğimi bilmenizi isterim .MEVLAM SİZLERİ BAŞARIDAN BAŞARIYA KOŞTURSUN .ALLAH Yardımcınız olsun .sizlere sevgilerimi sunuyorum hepinizi inanın çok seviyorum .Bu dizi içinizde olan vatan sevdanız ölene kadar devam etsin inşaallah sizleri allaha emanet ediyorum sevgilerimle sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  4. Orxan-chopurov1 Nisan 2014 04:22

    yuklemek iteyiirem

    YanıtlaSil
  5. YUKLEMEK OLMUYORMU?

    YanıtlaSil
  6. yok böyle bir sey her bölüm kende basina bir sinema filmi tesekkürler PANA film

    YanıtlaSil
  7. YUKLEMEK ISIYORUM OLMUYORMU?

    YanıtlaSil

Yeni Kayıt | Ayarlar | Yerleşim | HTML'yi Düzenle | Kayıtları Düzenle

TÜM BÖLÜMLER